30 mei 2015

Graven in mijn dagbeelden

Ik teken al meer dan twee jaar elke dag een -zoals ik het noem- dagbeeld. Mijn eigen visuele dagboek die laat zien wat ik deed, wat ik voelde en ook hoe mijn stemming daar op reageerde.
Ik vind het bijzonder om zo af en toe eens mijn eigen archief in te duiken. Om even met een diepe ademzucht wat terug in de tijd te duiken.
Vandaag deel ik graag de beelden van de afgelopen twee jaar-dagen. 

Wanneer je denkt: maar dan nog onthoud je niet alles? Dat klopt. Daarom is er bijna altijd nog een tweede 'extra versie' met nog wat toegevoegde tekst.

In de loop van de jaren is mijn stijl wat veranderd, is Paper (de briljante tekenapp van www.fiftythree.com) verder verfijnd en is er simpelweg ook gewoon tijd verstreken.

Twee jaar terug hing mijn wasgoed ook al buiten, zie ik net ;)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten